FAQ

Jak spravovat schránky pro celou doménu?

Tato funkce je určena správcům poštovního provozu v celé doméně (firmě). Funce jsou přístupné po přihlášení k administračnímu systému na stránkách www.openlab.cz volbou nástroje (v pravém horním rohu).

K tomuto přihlášení je potřeba znát přihlašovací jméno a heslo. Pokud ho neznáte obraťte se emailem na info@openlab.cz spojíme se s vámi.

Po přihlášení je možno měnit nastavení nejen poštovních schránek, aliasů, přesměrování, hromadných seznamů, ale i dalších parametrů ve vámi spravované doméně.

Pro správu poštovních schránek slouží následující odkazy:
Přehled:   pro zobrazeni aktualně nastavených schránek a emailových aliasů (tedy virtuálních adres, jejichž pošta je doručována do nějaké jiné schránky)
Přidat alias: po vyplnění stručného formuláře přidá virtuální emailovou adresu (alias) a údaj o schránce do které bude doručována všechna pošta zaslaná na alias.
Přidat schránku: Zřízení nové schránky (včetně zadání hesla pro přímý přístup  např. protokolem POP3 v MS Outlook nebo jiném poštovním programu (poštovním klientovi)  Zde je možno např. změnit heslo, pokud dojde k jeho ztrátě nebo prozrazení. Administrátor může zadat nové heslo a musí ho samozřejmě sdělit uživateli popřípadě mu ho nastavit  v poštovním klientovi.

Nastavení poštovních klientů doporučujeme následovné:

POP3/IMAP server:   mx.openlab.cz
SMTP server:  mx.openlab.cz  (nebo mailovy server firmy, pokud je používán)
Uživatelské jméno: jmeno@domena.cz  (například)
Heslo:   podle zadání viz výše

Certifikát: dovecot.cer  Certifikát doporučujeme stáhnout (sekce "download/certs") nebo si nechat zaslat a poté ho natrvalo zaregistrovat na vašem počítači.